Oops!

Det har visst gått nästan en månad sen jag uppdaterade (a) hehe.. Jag har inte orkat riktigt helt enkelt :P
Men vad har hänt sen dess då!?
Jag var hos Amanda i K-krona och röjde på Sailet ;) Och det vart massa skojj, spec att träffa Mandis igen! Hade ju inte gjort det sen Studenten..
Sen så vart det Vallvisning på skolan! Så där var jag och sprang med kameran :P hehe.. Det var kul faktiskt! Träffa massa folk igen :)
Jag har varit i Växjö och tränat F 96 & 97 på deras fotbollsläger! Vilket var skitkul :D Så nu har jag blivit jättesugen på att börja träna igen, så ikväll ska jag till Trekanten och testa träna med dom :) ska bli skönt att komma igång igen..
Har myst en massa med min lilla fjant med :P hehe.. Men nu är hon på Öland hos Peter :( saknar henne.. Kmr åka dit så ofta jag kan :P hehe.. Hade gärna åkt idag, men nu går ju inte det! ;)
Jag, Peter och Jönsson har vart en del ute på skolan.. Och det har vart ganska skojj :) För det blir ju vad man gör det till ;) hehe..
Sen har det ju vart det vanliga :P en del party och utgång! Nu senast hade Malin sin 20 års fest.. Mkt trevlig kväll måste jag säga :) Skulle jag gärna göra om! Får väl ta det ngn gång :P

Har satt igång med mitt körkort på allvar nu! Har kört en del och gjort lite teori, men den måste jag fokusera på med.. Nu är Marita iväg nästa vecka och då tänkte jag koncentrera mig på teorin :) sen blir det hårdkörning! Bokstavligt talat ;) hehe..

Nu tänkte jag vila en stund innan jag ska till Trekanten och träna! :D
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3









Saknar min fjant! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0