Mhm!

Ida har Ida vart duktig! :P Har haft körlektion och sen så var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig.. Så nu är det gjort iaf, så mamma och pappa kan slta tjata på mig ;) hehe..

Har lite träningsvärk idag men är inte så farligt som jag trodde :P hehe.. Träningen igår gick bra iaf! Över förväntan faktisk :) Och chocken kom i slutet.. Trekanten möter Bäckebo på fredag, och efter träningen kom tränaren fram och frågade om jag kunde hoppa in på fredag om det behövdes xD haha.. Jag som inte tränat fotboll på 1½ år liksom :P haha.. Men är det ont om folk så är det! Jag kan lika gärna ställa in mig på att spela på fredag, för då hinner jag förbereda mig mentalt ;D hehe.. Skönt var iaf att jag inte kände av ryggen ngt :) men vänsterknä var det lite värre med :/ Det är samma knä som jag alltid haft prolem med, så nu har jag fått rota fram mitt gamla knäskydd igen! Så nästa ggn jag snörar på mig skorna såkmr det på också.. Får hoppas det hjälper, annars blir jag ledsen!

I helgen ska jag och Eddie dra oss över till Götet :) Ska på Liseberg och bara ta det lugnt en helg.. Vi kan behöva det båda två! Så vi åker på lördag morgon och kmr hem på söndag kväll :)
Och nästa vecka får jag äntligen träffa min lilla fjant igen! :D För nästa vecka åker jag över till Peter några dar.. Så då ska jag och Snurran gosa hela dagarna :) Saknar det lilla energiknippet redan! <3

Nehee, börjar bli lite hungrig nu.. Så ska nog fixa ngt att äta tror jag!
Men vi hööres hörrni! :)


Kyss och smek! <3

 

 

 

 

Saknar min fjant! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0