Jössös!

Det är det enda jag har att säga :P haha..
Igårkväll var vi hemma hos Jonas ett par stycken och kollade fotbollen! Matchen var väl sådär tkr jag.. Dom spelade rätt så dåligt bitvis! Efter det vart det Idol och Tru blood innan jag och Eddie åkte hem :P Under kvällen fick jag ett sms där det stod följande: "
Hej Ida! Återbud till Fredag, Kan/vill du vara med? (känn själv, inget tryck) Kan du oavsett skicka persnr så jag kan kolla licens. Mvh Fredrik TIF" Men hallå elr! Jag har tränat en ggn på mer än 1½ år och dom vill att jag ska spela :P
Visst fick jag välja själv, men vad gör man inte ;) hehe.. Så nu ska jag spela match imorrn, och just nu sitter jag med en jävulsk träningsvärk i låren och vänstervad! Känns ju inte jättelovande ;) haha.. Men men, ska bli en upplevelse!

I eftermiddag ska jag äntligen färga håret :) Jag ska färga mammas och hon mitt! Teamwork :P elr ngt! Det ska bli ljusbrunt :) Som jag har försökt med typ ett halvår elr ngt :P Första ggn jag köpte en ljusbrun färg, så blev det mörkare än jag hade innan! Och det är ju verkligen meningen :P haha.. Så nu är det fan sista chansen, sen går jag till en frisör :P hehe..

Nehee, nu ska jag gå ner och fixa diskmaskinen :P
Men vi hööres hörrni :)





Kyss och smek! <3












Jag vill ha min fjant här! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0