Måndag!

Jahaa, så har det dröjt en del sen jag skrev igen då :P hehe..
Förra veckan spenderades mestadels nere i Krankelösa hos Eddie :) Muchos trevligt.. Var även hemma i Nybro och var hårmodell! Är mkt nöjd med resultatet, även att det är väldigt annorlunda :P För er som inte sett resultatet så finns det bild på både facebook och bdb :)
I torsdags var jag på möte hos Arbetsfömedlingen.. Blev inte så spec mkt klokare, men det är ju en sån grejj man måste göra så!
Träningen igår var jobbig, men det var skönt att springa av sig en massa energi även att man blev riktigt trött :P hehe.. Och vi tackar Emmas pappa som har bestämt sig för att träna oss nästa år :D Kmr bli hur bra som helst.. Hoppas bara på att folk engerar sig nu också! Nu när vi har en riktig tränare :P

Denna veckan blir väl lugn som det ser ut :) Hade körlektion idag, och blir ännu en imorrn.. Sen ska jag köra nästa måndag och sen blir det risk-ettan nästa vecka med :) Så då har man den gjord med.. Har bara lite kvar på stadskörningen nu! Sen blir det lite mer på landsväg innan vi går på motorväg, mörker och ska göra Halkan också! Hoppas att det inte dröjer så mkt innan jag blir klar med körkortet nu.. Måste göra massa teori med, för den ligger jag efter med :/ Det är teorin som är den jobbiga biten faktiskt.. Men känner på mig att jag inte är ensam om att tycka så iofs :P

Blev ett lite bättre inlägg än sist när jag klagade en massa ;) Visst jag skulle kunna klaga nu med, men jag orkar inte med det hela tiden.. Känns bara som att inget går som jag vill nuför tiden.. Men men, bara att bita ihop och kämpa vidare!

Nu ska jag kolla på Unga mödrar, sen blir det säsongsavslutning på Färjan :(
Och imorrn kmr Emma och Tappe hit :) Det gillar vi (y)
Men vi hööres hörrni :)




Kyss och smek! <3










Spelar mina känslor mig ett spratt elr är dom äkta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0