Måndag, elr kanske tisdag..

Börjar bli glest mellan inläggen igen nu.. Men men! Tiden har gått skitfort sen i onsdags när jag skrev sist :P men jag har väl inte gjort ngt spec precis..
I Torsdags blev det att kolla
Män som hatar kvinnor med resten av familjen.. Jag fixade även en mumsig fruktsallad :) Hände väl inte sådär jättemkt mer under dan!
Fredagen bestod av körlektion och senare på kvällen begav sig familjen Arvidsson in till Kalmar och Biostaden för att se
Flickan som lekte med elden :) Den var mkt bra.. Så har ni inte sett domma två filmerna i Millenium-serien, så GÖR det! Asbra är dom :)
Lördagen spenderades hemma hos Eddie :) alltid trevligt att vara nere hos dig vännen!
Sen på söndagen var jag hos Emma hela dan och natten :D Vi spenderade kvällen med Disney-filmer, chips, läsk och goodis ;) hehe.. Aa, vi var iväg på Sparta och köpte svensk husmanskost med (a) hehe..
Åkte med mamma hem imorse :) sen var det nästan direkt iväg till körskolan.. Hade dubbellektion, så det vart lite säkerhetskontroller och hastiga inbromsningar och så :) gick bra faktiskt.. Körde en bit på Kalmarvägen med ;) hehe.. Så jag har kört på stora vägar xD haha..
Imorrn är det dags för en körlektion till :) sen så ska jag fixa med lite grejjer på stan.. Vad är hemligt :P haha.. Nä, men jag kmr berätta hur det har gått när jag vet mer :) Hoppas på det bästa iaf!
Onsdag blir väl bara att ta det lugnt tror jag.. Inget inplanerat iaf! Kanske drar sig in till skolan elr ngt :P
Men på torsdag! Då ni, då ska Ida och Eddie kolla på en lägenhet till Ida :D Det ska bli trevligt.. Är fett sugen på ngt helt eget nu.. Är trött på att bo hemma! Och sen när man börjar plugga och det, jag vill ju ha lugnt omkring mig.. Men jag får det inte lugnt här hemma! Alltid ngn som tjatar på en :S Enda ggn det är lugnt, det är när mamma har jobbat för då sover hon hela dan ;)  hehe.. Men men, har ju inte råd med en lägenhet ändå :/ Men kul att kolla iaf :P hehe..

Nehee, Ida måste sova om hon ska vara pigg till körlektionen imorrn :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3









När ska jag få ordning på mitt liv igen!? :/


Kommentarer
Postat av: Thess

Jag kan inte heller köra något hemma direkt, körde nu i söndags med mamma för första gången på evigheter, annars har jag bara kört på körskola senaste månaderna! Men jag kör tre lektioner i veckan med undantag för denna och nästa vecka. Har två dubbellektioner denna vecka och sen en dubbellektion + halkbana nästa :)

Vart kör du för någonstans? :)

2009-10-13 @ 08:35:55
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Thess

Märtha ska köra upp imorgon! :)

2009-10-13 @ 21:16:15
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0