Fredag!

Jag hatar mitt liv!!! :@
Aldrig blir det som man vill elr ngt alls.. Jag hatar det verkligen! Ska jag ngnsin få ett bra liv!? Känns fan inte som det..
Ska det ngnsin bli bra, ska det ngnsin lösa sig det här.. Just nu känns det som att jag aldrig kmr få ett bra liv :(
Vill bara gå och dö just nu.. Kmr aldrig bli bra det här!
Fan vad jag klagar, men just nu är allt bara skit :'(

Kan inte ngn bara dyka upp och rädda mitt liv! Typ ge mig ett jobb och egen lägenhet elr ngt.. Hoppas bara att jag kan få som jag vill ngn ggn i mitt liv :/ Nu ska vi se klart på Idol och hoppas att det slutar med att Calle åker ut ;)
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3







Jag vill få det som jag vill ngn ggn i mitt liv! :/

Kommentarer
Postat av: Karin

Det får du nog någon gång i ditt liv! Men det är jobbigt med motgångar! Förstår dig!

2009-10-17 @ 11:51:16
URL: http://nicelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0