Onsdag!

Näsan känns sju ggr värre idag! Huvudet känns bara tyngre och tyngre.. Vrf ska man vara sjuk för!? Det är ju inte ens kul.. Fast iofs, det lär väl inte bli så stor skillnad på mi vardag om jag är sjuk elr frisk :/ Men då kan mamma inte klaga på att man sover länge (a) haha.. Men det är faktiskt inte alltid jag kan somna på nätterna! Och det kan ju inte jag hjälpa.. Men men!

Om en stund blir det att dra sig inåt Kalmar för att barnvakta lilla monster-Tappe :P hehe.. Får se hur det går! :P Det är inte så lätt att hålla reda på han alltid.. Men nu är vi ju iofs i en lägenhet, så det blir nog lite lättare än i vårat hus ;) hehe.. Ska iaf bli skojj att träffa monstret igen :)


Nehee, ska klä på mig och göra mig lite iordning nu tror jag!
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3











Kan vi göra allt bra igen!? :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den här gången kan vi nog tyvärr inte göra allt bra igen! Det har gått för långt! Hade velat men så blev det inte.. </3

2009-11-28 @ 03:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0