Fredag den 13:e!

Är ett bra tag se jag skrev sist igen! :P men men.. Orkar inte med det iblad bara (a) Har väl inte hänt så spec mkt..
Haft en massa körlektioner mest! Men det har lönat sig för idag sa Marita att jag kan ha mitt körkort i Januari! :D Det var verkligen vad jag behövde höra just nu.. Så nu ska jag snart ner till stan och lämna in mina stövlar för klackning, sen ska jag ner till körskolan igen för att försöka klara av en och annan pärm tänkte jag! Elr aa, Marita sa jag skulle göra det men iaf :P hehe..
Så nu hinner jag inte skriva så mkt mer..

Elr bara måste säga en sak! Nästa lördag smäller det :D Då kmr kungen själv till Sandra! Ingen mindre än Björn Rosenström :D <3 Då blir det fest vill jag lova mina vänner :) Det längtar vi till.. Men nu måste jag sticka..




Kyss och smek! <3









Trevligt att äntligen få se dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0