Valborg!

Valborg firades med Jessica uppe hos Jonas i Gelebo :)
Dagen började med skola till 12-tiden ungefär, sen åkte jag och Jessica hem till Nybro och fixade det sista inför kvällen innan vi kom hem till mig :P Vid femtiden så kom Björne och hämtade oss, och vi begav oss.. Vi kom upp till Jonas runt halv sex - sex tiden kanske, och det börjades förstås med en gång ;) tog dock ett tag innan alla kom, men när alla anlänt drogs grillen igång..
När alla ätit färdigt så var festen verkligen igång ;) hehe.. Vi dansade och sjöng hela kvällen! Hann till och med ringa lilla Dominika innan tolv för att säga Grattis till henne eftersom hon fyllde år :) Grattis igen gumman, hoppas ni hade skojj! <3
Micke hade med sig gitarren med, så det blev lite Rosenström på altanen
(?) under kvällen.. Mkt trevligt :) Har alltid gillat killar som kan spela gitarr :P hehe.. Men men, får väl förbli en dröm att få en sån kille!

Och tack vare lite hjälp (a) så blev kvällen rätt bra iaf :) hehe.. Men tkr minsann att du kan tuffa till dig lite! Elr ngn som misstkr med mig!? Aa, iofs är det kanske inte så många som vet vem det är jag pratar om, men iaf :P Ni som vet kan ju säga vad ni tkr..
Jag har saknat dig som en tok, men så är du ändå så kylig.. Ska man behöva säga till dig på skarpen för att du ska fatta!? ;) tehe.. Vad vill du egentligen, kan du säga det till mig!? Jag vill nämligen inte gå runt och undra hela tiden, det är mkt som det är just nu :/
Men iaf! Läser du detta kan du väl åtminstone skriva antingen på msn elr sms, så jag vet.. Kanske har du ngt svar till mig också!

Dagen har inte vart spec meningsfull :P Sov till elva-tiden elr ngt, sen efter en stund åkte vi till Jonas, för han skulle hämta sin bil så stannade vi en stund.. Pojken skulle hem och jobba lite, så han åkte men jag stannade såklart.. Det blidde lite Torsk på Tallinn sen med! Tråkigt att se den med folket, för dom kan den typ utantill! Spec Jonas och Micke :P haha.. Emil kom runt en sväng med :) Folket kom och gick, men ju längre dagen gick desto hungrigare blev vi :P Så Jonas ringde Christian som agerade pizzabud! Det var inte helt fel kan jag säga er :P Mkt mer gjorde vi inte, pojken kom tillbaka och vi åkte en sväng.. Sen satt vi en stund hemma hos Jonas innan jag, Jessica och Björn åkte hemåt.. Kom hem runt åttatiden :P hehe.. Men hade nog roligare hos Jonas än på kalas för min morbror ;) Grattis på dig med förresten :P hehe..

Aja, nu ska jag bara vara uppe ett tag till innan det blir att sova, börjar bli lite trött nu :P
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek <3











Säg mig vad du vill! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0