Trött!

Är fett trött idag, men det är ganska så förståeligt :P Somnade kanske runt fyra, och upp vid tio igen! Jädra teater asså.. Dessutom vart jag igång heela dan igår, från tio till fyra på natten! Jäädrigt jobbigt var det.. Och det känns idag! Upp tidigt imorrn med :S Nio tiden blir det senast iaf! Men men om 11 dagar är jag en alldeles färsk student :P hehe.. För om tio dgr exact idag så tar jag studenten :D Ska bli rätt skönt, men vääldigt tråkigt ändå.. Kmr sakna stället ngt så fruktansvärt asså! Äh, jag och Bondesson får ta och gå KY nästa år helt enkelt ;) Precis som vi planerat..

Men iaf!
Igår var det iaf Sandra på kvällen! :) Säsongsavslutning dock, men iaf.. SKulle haft lite förkrök, men blidde inte alls så! Så jag drog hem till bröderna Fredricson istället, där hittade jag Eddie och Sternson
(stavning?) också.. Drog oss in till Sandra vid tio typ, och möttes av en jättekö när vi kom fram.. Men men, askul var det! :)
Fast det är klart, det hade kunnat bli ännu bättre ;) men den historien orkar jag inte dra just nu :P Och att man aldrig blir av med vissa pojkar ;) hehe.. Men men, jag tkr dom är härliga så jag bryr mig inte! 
Trodde jag skulle slippa bussen denna ggn, men nehee! Och sur blev jag så satan.. Men men, skit i det.. För till hösten kör förmodligen jag ngn gång, och då kmr jag göra samma sak :D hehe.. Om man nu kmr köra på det folket vill säga!

Och massa glad är jag med! För jag har kanske fått jobb :D Ska till Sundtorp på tisdag och prata lite med Jocke.. Så man kan ju hoppas på att det går vägen :) Visserligen mjölkar dom uppbundet, och 100 st men det är ett jobb så wtf Man får in snitsen på det med till slut :) Och dom hade tydligen avtagare och så, så det är nog gutt :)
Skulle hälsa från Annie med, får jag inte glömma! Dom visste nog vem hon var :P Men men..

Ska försöka bättra mig lite med bloggen känner jag! Bara att jag är så trött om dagarna nuförtiden så.. Men men, bara att bita ihop dom sista dagarna nu! :P hehe.. Nu ska jhag nog försöka hitta på ngt annat, typ glo en film elr ngt :P
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3










Jag vill känna din kropp emot min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0