Grönt kort!

Jävla skitgrej! Vad har jag gett mig in på!?
Aa, det var iaf vad jag undrade när jag fick mitt teoretiska prov till det gröna kortet idag :P Gick la sådär, men inte tillräckligt för att godkänna mig så.. Men men, bara att göra om det sen ;)
Eftermiddagen spenderades ju i lagårn med Krestin, Lollo och Pontus :) ett trevligt litet gäng! Tkr faktiskt att det gick riktigt bra för oss, kanske att vi inte var så aktiva i disskusionerna (a) men det är ju en annan femma :P
Mjölkningen gick nästan bäst! Spec för mig och Krestin ;) När vi var inne på andra omgången kor så fick vi gå från gropen, för vi behövdes inte där mer sa hon :P Men vi gick ner sen igen, men då hade hon redan gått.. Hoppas på det bästa när det gäller denna dag! :)

Imorrn ska man ut till Sävsjö och rida lite islandshäst :) Hoppas ju på bra väder bara.. Regnar det så stannar Ida hemma (a) tehe..
Vi har börjat planera studenten lite idag.. Kom fram till att vi nog vill åka lite traktor och vagn en stund i stan :) Och det hade vart roligt.. Skulle prata med lite folk och se om man kanske kan hitta ngn som kan köra! Fast får se, måste ju skaffa tillstånd, hitta ngn och sen ska man ju dekorera vagnen med! Känns som att det är ganska lite tid :S
Blir kanske förkrök hemma hos Jessica med :) Vill inte vara hemma och dricka, för det finns det ingen annan som kmr göra.. Kanske kan dra dit lite trevligt pojkar med! ;) Det hade ju inte vart helt fel!

Det blir en hård vecka har jag kmt fram till! På måndagen är det klasskväll med alkohol, tisdagen är det Sista natten med gänget där vi kmr förtära alkohol och sen är det ju då själva studenten :P Och den kmr ju definitivt inte bli lugn ;) Sen den 22 Maj är det party hos mig med! Ska bli skönt att vara nykter ett tag sen (a) tro det elr ej! Hoppas på att man har jobb när man slutar med :/ Men men, inte dagens problem :P hehe..

Men nu ska jag kolla om jag ser ngt väder :P Se om det blir en dag hemma imorrn elr inte! ;)
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3









Lyssna på mig är du snäll! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0