Trött!

Sitter lite trött framför datorn! Borde sova, och ska nog göra det med..

Det var skola idag igen! :) Började egentligen vid halv tio, men åkte in med Tobbe vid sju för att sätta med mig religionen i skolan sen.. Kom en bit på väg, men det är fortfarande rätt mkt kvar :S Men men..
Kort dag var det med, slutade vid halv två gjorde vi :) Så det var gutt.. När jag kom hem hann jag sitta en stund framför datorn innan jag drog mig bort till köra gamla Madesjöskolan :P Petra skulle ha lite familjekonsert, så jag tänkte dra mig dit och kolla.. Riktigt duktiga är dom, men vi var ändå bäst ;)  hehe.. Fick lite flashbacks när man satt därinne (a) fan, på våran konsert i sjuan spelade jag trummor xD haha.. Sikka dagar man haft i den musiksalen asså :) Haft riktigt roligt..
När dom hade spelat klart pratade Fredrik
(musikläraren) lite om vad dom gör och vad som kmr och så, och sen fick man ställa frågor om man ville.. Då var självklart snabb upp med handen, och Fredrik kände ju självklart igen mig :P hehe.. Min fråga var ju då om det inte blir ngn Sommarkonsert, för det hade nämligen vi när vi gick i åttan.. Föräldrar och vänner fick komma dit och fika lite medans vi spelade en kväll.. Riktigt myysigt var det! Och Fredrik skulle tänka på det, och tyckte det var en bra idé att ta upp det igen *stolt* Ibland är man ju till ngn nytta iaf :P tehe..

Hittade kartongen till min kamera idag med.. Men däri låg det ingen garanti :( så har jag otur så har pappa slarvat bort den med, för det var han som köpte den till mig i julklapp -07.. Jag vill ha en kamera tills vi åker utomlands :( Kanske får ta mobilen istället.. Men det blir inte samma kvalité! Elr kanske jag kan få låna en kamera av ngn :) typ Emma elr ngn.. Fast jag har ju hittat en loosa
(rosa, om ni inte fattade det) som jag vill ha (a) hehe.. Kostar typ 1.500 elr ngt sånt.. Så den är ju inte jättedyr, men wtf :P Jag vill bara ha en kamera som funkar ;)

Nehee, nu börjar det bli dags att nanna :) Sovmorgon imorrn med dock!
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss ocb smek! <3









Varför är du sånhär!? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0