Övningshelg!

Hemma från en asrolig övningshelg med Månskensteatern :)

Åkte igårmorse vid halv nio ungefär, och färden bar av till Flygsfors.. Övningarna satte igång ganska direkt vid
 tio tiden kanske det var! Det vart både fika och mat under dagen.. Gick igenom akt 1 en gång
( :/ ) under lördagen! Men vi hade ganska mkt uppvärmning och sånt innan vi började repa med så..Vi gav upp tränandet runt fem tiden kanske, och väntade då på maten :) det blidde potatisgratäng med kött! Gott var det.. Det var ungefär vid sju tiden som alkoholintaget startade (a) hehe.. Min syster hade varit snell och köpt lite till mig :) Men det blidde en lugn men hård kväll! Hade tagit lite hostmedecin tidigare på kvällen, och jag tror inte att alkohol och morfin är ngn bra blandning :P hehe.. Iaf räckte det med tre cider och lite Kahlua för min del.. Drack till och med vatten denna kväll :)
Jag, Emma, Robin och August satt uppe ett X antal timmar längre än dom andra :P jag däckade väl på min luftmadrass runt två halv tre elr ngt sånt, men det var för att jag var så satans trött! Men Emma sa att dom hade lagt sig runt fyra elr ngt sånt :P hehe.. Idiotas! ;)

Idag var det väckning runt nio! Så då blev det frukost och ombyte innan alla som inte sov i Flygsfors kom dit :) sen satte övningarna igång fort idag med :P Körde igenom både första och andra akten och var klara vid tre typ! Och vi började vid tolv kanske.. Sen hade vi lunchpaus med! Känns att man börjar kunna det nu, men det är fortfarande en grejj som jag inte klarar av! Hoppas på att man klarar det bara, annars får jag panik :P hehe..
Men iaf! Kom hem runt halv fem kanske, så då satte jag mig här för att börja pilla med projektet! Det har gått ganska bra.. Känns bara som att det kmr bli halvdåligt :/
Fan att man har så dålig tidsplanering.. Hade jag satt igång direkt efter Holland som det var tänkt, då hade det aldrig blivit såhär! Men men, försent att ändra det nu.. Tur bara att man har Tobbe och Kerstin som hjälper mig imorrn :)
Så imorrn blir det finslipning på klippningen, rentvättat och stylat! Sen ska jag bara visa henne med :) Hon kmr bli så fin! Elr jag hoppas det iaf ;) hehe.. Just det, måste se om pappa har ngn vit skjorta med som jag kan låna! Måste ha det när jag visar kon :P Det ska vara så verkligt som möjligt ;) tehe..

Aja, men nu ska jag kolla på Beck :)
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3








Det som hände gjorde att jag blev mer säker på vad jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0