Heem!

Nu är det snart dags för hemfärd! :)

Har haft typ tre lektioner idag.. Stallet på morgonen, sen psykologi och har precis avslutat organisationen.. Skulle åkte hem vid lunch, men det blev ju ändrade planer :P Så nu blir det packning sen bussen in till stan där jag ska möta upp mami, sen kmr jag hem! :D
När jag väl kmr hem ska jag sätta mig med projektet.. Mååste bli klar med filmen idag.. Mamma får ta bort föräldralåset åt mig så jag kan sitta tills jag blir klar! Hoppas det inte tar så lång tid.. Får sitta i tlfnförbindelse med far min med, så han får guida mig igenom inläggningen av filmen ;) hehe.. Annars går det nog inte (a) man är ju inte spec teknisk ;) tehe..

Nehee, nu får jag ta tag i detta och börja packa! Annars blir jag nog aldrig klar :P Kmr nog ett litet inlägg lite senare.. Antagligen ett där jag kmr klaga över hur dåligt det går med filmen, och hur sur jag är på mig själv för att jag inte satt igång tidigare osv ;) hehe..
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3








Jag ångrar mig! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0