Aggro!

Här kmr det där aggro inlägget jag pratade om tidigare idag :P

Heelt plötsligt så har inte allt det jag filmade måndag och tisdag inte kmt in i datorn :S Jag får paanik! Fast iofs, jag sa till Keerstin att jag inte  kunde spela in ngt ljud idag eftersom att pappa inte är hemma så.. Hoppas det är ok iaf! :S
Annars har det gått skitbra idag.. Fast den är lite lång just nu! Den är typ en halvtimme, och då har jag inte med när jag stylar än (a) hehe..
Lyckades till och med få in ett ljudklipp i min powerpoint tills imorrn :P hehe.. Hoppas den funkar bara! Natalies gjorde ju inte det så.. Fast det är inte hela världen om inte ljudet skulle höras, det var bara en kul grej liksom :)
Men jag tror att jag har kmt på svaret på ett va mina problem iaf! Hoppas det iaf, annars örjar jag gråta :( Hehe, nee men iaf :Pkänns skönt att det är i princip klart iaf!

Just nu hatar jag mitt projektarbete!! OOch så hatar jag mig själv för att jag inte tagit tag i det :/ Men men, det är lätt att vara efterklok! Tkr jag är det ganska oofta (a) hehe..

Tror faktiskt inte att jag orkar vara upp längre, då orkar jag inte med skolan imorrn :/ Ska bara skriva lite stödord tills imorrn :)


Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3










Finns det ngn chans!? :/

Kommentarer
Postat av: Keestin

Nej Ida det finns ingen chans för oss det har jag ju talat om klart och tydligt för dig men bli inte ledsen över de ;)

2009-03-13 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0