Trött!

Nu har jag kmr hem efter en jobbig arbetsvecka :P men det har vart skojj!
Så vad har hänt i veckan!? Vi har seminerat kor och dräktighetsundersökt kvigor :) Det har kmt två nya kalvar, inatt tom.. Peter och Sten har kört gräs :) Så det är två silos fyllda, och en tredje på gång! Jag har fått köra mer Zettelmeyer ;) kossan som vart sjuk börjar bli bättre! Hon idisslar och äter igen :D Hon kmr nog bli bra igen!
Kattungar har det kmt till Sundtorp med! Fyra stycken nya kissemissar har det kmt.. En blev övergiven av sin mamma som jag tänkte försöka mig på att rädda, men det gick inte så bra så jag tror inte hon/han överleva :S Men man kan ju hoppas..
Har fått blanda syra dom skulle ha i gräset med, det var ju inte det roligaste! Hoppas det klumpar ihop sig och fastnar i silen ;) hehe..

När man kmr hem efter en dag så orkar man ju inte med så mkt :P både jag och Eddie har typ sovit i soffan! (a) Och bara så ni vet så är Eddie en jävel på att massera :) Så det var faktiskt hans fel också att jag somnade :P
Känns skönt med långledigt fram till onsdag nu! Detta på grund av student och körlektion! :) hoppas på att få mitt schema snart så man kan boka fler lektioner snart! Och så man kan planera sommaren lite bättre!

Och jag kom på idag att alla helger i Juni är bokade :P I helgen är det student och examensfest! Min kusin har faktiskt tagit ingengiörsexamen
(stavning) :) Sen är det ju student i Nybro imorrn med..  Aa, men iaf! Nästa helg är det Niclas och Emils 20 års-fest :D och helgen efter det är det midsommar, som förmodligen firas ute i Sjöahult :) och sista helgen i Juni börjar Lundegård! :P Hoppas man kan åka med ngn gång iaf.. Så man inte jobbar hela den helgen och massa dgr den veckan!
Snart kmr det upp bilder på bilddagboken med hoppas jag! :)


Ska ta och vila lite och kolla på tv!
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










Jag saknar dina mjuka armar runt min kropp!
För ingen kan hålla om mig som du! </3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: nu är tävlingen "Modell för en dag" igång.

Så kolla in min blogg och delta :D



kram <3

2009-06-07 @ 00:03:01
URL: http://chaosphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0