Jössös!

Asså shit! Jag har inte skrivit ngt här på typ en månad :S vilket är väldigt dåligt av mig.. Men har väl inte haft orken riktigt! Är trött när man kmr hem från jobbet, och då orkar man inte dra igång datorn :P hehe..
Men iaf!
Har jobbat lagårdspassen sen jag skrev sist, och det är upp tidigt då jag börjar vid fyra! Men vart ledig mellan typ åtta och två så det vart rätt lugnt.. Och vi har fått in andra skörden med :) den kom in igår.. Och jag fick sitta en halv dag och lufta strängar, vilket inte var det roligaste jobbet kanske :P men man fick ju sitta lite i traktorn istället för lastmaskin..

Lite part har det vart med.. Nu senast vart det Rosenström på Harrys i Borgholm och sen vart det planerat att åka ner till Vattenfestivalen igår, men det blidde Björket istället där man träffade på Bondesson och Larsson vilket var massa trevligt :)
Och nu har jag äntligen fått min efterlängtade tatuering :) Den blev gjord igår så nu sitter jag med plast i nacken och det är lite irriterande.. Och tejpen lossnar typ hela tiden ;) och jag venne när jag får hjälp att tejpa om att hlr, för det ska Eddie får hjälpa mig med men när han kmr hem igen det vet jag inte.. Får hoppas det blir typ ikväll iaf! Kliar lite gör det med, men jag venne om det är utslagen i nacken elr tatueringen! Sånt som märks!

Blir inte ett jättelångt inlägg, men jag lovar att jag ska försöka bättra mig på den biten :P hehe..
Nu ska jag tvätta lite arbetskläder, så det är torrt och rent imorrn..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3






När får jag känna dina läppar mot mina igen!? </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0