Tråkigt!

Jag har tråkigt :/ Men snart kmr Tobbe och lättar upp stämningen =) Det kmr bli trevligt..

Praktik idag med då.. Jobbade som sagt mellan 11 och 20 ikväll! Har vart lite halvslappt.. Började med att klippa lite kor, sen vart det lite allmänt plock innan jag och Anette började uppe hos kalvarna =) Var samma ritual som igår: strö, he gö, fylla hövagnen sen gav vi de fyra ensamma kalvarna i hink istället för flaska =P var en aning lättare.. Nicklas var här idag med och hämtade kalvar.. Vilket var vääldigt behövligt =P ska mocka hos den sista kalven, så vi kan flytta lite djur så vi blir av med den tillfälliga boxen.. Det blir trevligt, mocka kalvbox hela dan imorrn ;) hehe.. Strödde inte så mkt där idag iaf, får se hur mkt det är därinne!

Just nu känner jag att jag har lust att sova, men får hålla mig vaken för Tobbes skull =P hehe.. Man får ju inte vara taskig ;) För sån är inte jag (a)

Men men.. Nu kan jag inte komma på om det är ngt mer ni borde få veta =P förutom att jag ska jobba samma tider imorrn som jag jobbade idag..
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3








Jag tkr om dig mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0