Trååk!

Kom och liva upp stämningen för mig! Har aptråkigt :S Vet inte vad jag ska hitta på.. Kanske kolla lite OTH elr ngt =P
Funderar dock på att sova snart, så jag orkar upp i tid imorrn! Vill inte behöva stressa till bussen imorrn ;) hehe..

Jag och syster min var på bio igår =) Skulle sett Yesman, men den var full =( Det fick bli The day the earth stood still istället! Den var bra, så den kan vara sevärd =)
Efter bion drog jag hem till Jenny! Vi sjöng lite Singstar innan vi drog ner till Larmtorget och kollade läget lite =P Kom nääästan in på O'Learys med ;) hehe.. Träffade på Niclas, Jonas, Björn, Emil och Maya =D Mkt trevligt folk.. Sprang på Evelina, Sofie, Skevas och Jerry med.. Åkte med dom en stund innan jag gick upp till Jenny för att sova! En trevlig kväll blev det igår iaf =)

Har vart på manusläsning med teatern idag.. Lagom segt, men snart kmr det hända saker ;) hehe.. Kmr bli en rolig pjäs att spela!


Nu skiter jag i detta och kollar OTH istället =P
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek! <3







Jag tkr om dig ngt så fruktansvärt mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0