Torsdag!

Torsdag idag, och imorrn är det sista dan på praktiken! =( Vill inte sluta, för jag trivs så bra.. Nu har man ju börjat lära sig typ rutiner och sånt riktigt! Men men, bara att gilla läget och ta det som det kmr.. Funderar på att bjussa på fika imorrn =) Som tack för praktiken liksom.. Men det känns lite onödigt då Lollo och jag ska åka dit i veckan och bjuda på ngt.. Båda har samma problem, för Lollo ville inte hlr åka från ATG när hon var där veckan innan jag började! =P Men asså människorna där är helt underbara, ashärliga är dom =) På ett elr annat sätt ;) hehe..

Vrf kan folk inte bestämma sig tidigare för vad dom vill!? Måste det ske försent hela tiden!? Jag börjar faktiskt tröttna på att vara olycklig nu! DU fick mig att vara lycklig, men det bryr du dig tydligen inte om.. Jag hade faktiskt glömt en viss person, och det tack vare dig!
Vrf ska det alltid bli såhär!? :/


Aja! Funderar på att plugga, men har ingen lust :S Men det måste ju liksom göras..

Men men, vi hörres hörrni! =)




Kyss och smek <3






Inte en gång till! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0