Suck!

Måste bara skriva av mig lite av ilskan!

Asså vissa människor borde ta och tänka till lite.. Du borde lita på folk, som du kanske inte egentligen vill lita på! Och i detta fallet är det mig (a) Jag talar sanning och vill bara det bästa för dig..
Det skulle inte funka mellan er iaf, så det är ingen idé att du försöker! Hon är inte bra för dig.. Hoppas att du fattar vem du är, men om hon fattar kan jag få ett helvete! Fast det ger jag blanka fan i isf, för det är en person som jag verkligen inte tål!! Det är inte pga av det jag säger detta, utan det är för att jag vill det bästa för dig!


Inte för att vara elak, men jag tror inte ens hon känner ngt för dig! Pga av det hon sa till mig idag så visar det ju det.. Snälla tänk på vad du gör, jag vill bara att du ska vara lycklig! Du kanske tkr att jag lägger mig i för mkt, men det skiter jag i.. Jag bryr mig mkt om dig, och det ska du vara glad för! Du vet vad jag tkr om dig, och även att vi har bestämt det vi har gjort så bryr jag mig! Jag vet hur sårbar du kan vara, och du borde tänka dig för..
Men jag ska egentligen inte bry mig, men det gör jag och jag kan inte hjälpa det!

Men men, nu skiter jag i detta! Har iaf gjort psykologin =) Är nöjd med mig själv, en sak ur världen iaf! Ska bara göra dom andra uppgifterna och hästuppgiften ;) sen är jag ifatt =P ska ta tag med det i helgen och nästa vecka.. Sa ju att jag skulle bli en bättre människa under detta året! Jag tror faktiskt att jag är på god väg =)



Men ska sova nu!
Men vi hööres hörrni! =)




Kyss och smek <3






jag tkr om dig mest av alla! <3


Kommentarer
Postat av: Jessica Fransén

Jag drömmde om dig i natt :) pusspuss

2009-01-23 @ 11:59:17
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0