Praktik!

Börjat praktiken idag.. På skolan ;) hehe.. Men det är ju alltid ngt, och i två veckor kan man faktiskt stå ut =)
Det började bra med att strö halm hos alla tre miljoner kalvar som vi för tillfället har på skolan =P hehe.. Sen var det väl lite allmänt fix sådär.. Fyllde strövagnen i bås, jag och Christer bytte nappar hos kalvarna, fyllde hövagnen dit och gav alla hö! Har vart riktigt slappt och skönt idag, precis som det ska vara första dagen på en praktik ;) hehe..
Imorrn börjar man ju då vid elva ;) ska jobba kvällspasset med Offe =P hur nu det kmr gå (a) tehe!

Men men, nu ska jag se One tree hill innan jag somnar =P hehe..
Men vi hööres hörrni! =)




Kyss och smek <3









Jag tkr ju så mkt om dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0