Plugg..

Var en slapp dag på praktiken idag.. Strödde i lite boxar, la in journaler i arkivet och lite småplock! Patrik, Mats och Lars-Göran skulle iväg, så det var bara jag och Cina kvar och det kom typ inte en enda så jag fick sluta vid två idag =D Tackar vi för..
Eftersom jag slutade tidigt så tänkte jag åka ner till skolan och lämna in min ledightesansökan och lite så.. När jag lämnade lappen till Kerstin så blev jag plötsligt inte lika entusiatisk över att åka utomlands längre! Den veckan vi är borta ska vi upp till Eskilstuna med en av kurserna vi läser =( FAN att man ska missa det.. Det var det mamma sa, att vi säkert skulle åka den veckan! Vrf ska hon ha rätt för!? Men inte mkt att göra åt, för jag tänker ju inte stanna hemma precis =P hehe..

Men men! När jag var nere på skolan hämtade jag hem psykologi-böckerna med, så nu ska jag vara duktig och skriva lite analyser hade jag tänkt mig ;) hehe.. Har ju inte lämnat in ngn alls än (a) oops!
Så har laddat upp med både musik, te och mackor nu ;) hehe.. En myskväll med mig själv framför datorn =P Känner mig riktigt duktig faktiskt!

Kanske slänger in ett inlägg till sen innan jag drar mig!
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3





Jag tkr om dig enormt mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0