Nytt år!

Jahaa, då var det nytt åt då.. Känns väl inget spec, bara att jag har en känsla av att detta året har en tendens att bli bättre än förra året! Det känns så nu iaf =)
Jag tkr om dig mkt, och du vet ju som sagt om det! Jag hoppas att du känner samma sak =) Jag vet inte vad som gör det, men när man umgås med dig känns allt så himla bra!

Men iaf..


Gårdagen firades ute hos Björn =) Där fanns även Niclas och Micke! Ensam tjej var man ju då ;) hehe.. Men som tur är så hade man ju redan den man ville, så det =P Jag hade världens bästa kväll, även att det blev som det blev.. Fick ju i mig lite mkt kanske (a) Men men, det hör ju tydligen nyår till ;) Efter elva drack jag inget annat än vatten =P men men.. Dom hade ju laddat upp hela bilbaksätet med raketer, så det hade vi gott om iaf ;)
Även att vi bara var fyra stycken så hade, iaf jag, skitkul med er =) Detta tkr jag vi kan göra om ngn gång.. Fast det kanske inte ska bli så mkt nästa gång =P tehe..

Men men, nu ska lilla Ida hjälpa mamma med maten =) Kanske slänger in en liten uppdatering senare..
Men vi hööres hörrni =)



Kyss och smek <3





Jag tkr om dig jättemkt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0