Mm..

Då sitter man här igen då.. Har börjat kolla lite på säsong två av One Tree Hill som jag äntlingen fått hem nu, efter typ 2-3 dagars väntan! =D Tummen upp för det ;)
Igår var det utegång! Helt oplanerat var det.. Vi bestämde vid typ 8 att vi skulle ut =P hehe.. Men så är det! Allt kan inte alltid vara planerat.. Det var jag och min lilla Ellinore som drog oss ner till stan och 29 för första gången =) Det var en trevlig kväll! Vi hade lite nattlliga samtal med ;) hehe.. Men dom är hemliga (a)

Idag sov vi länge, vilket var vääldigt skönt =P Sen har jag iprincip bara suttit här =P Har faktiskt bakat lite idag med! En banankaka med choklad och nötter.. Jättegott var det =) Fick en bok med recept på kladdkakor av mamma i julklapp, så jag använde den för första ggn idag.. Den kmr användas flitigt när jag flyttar tror jag ;) hehe.. Som den godisgris jag är (a)
Har en väldans lust att åka in till Sandra ikväll, för Black Jack är där.. Men ¨jag orkar inte, dessutom tillåter inte ekonomin det riktigt ;) hehe.. Dessutom kanske jag ska dit på måndag när SCOTTS kmr dit <3 =) Det tkr vi om ;) hehe..

Men men, ska kolla lite med Tree Hill nu tror jag, innan det blir sängen =P
Men vi hööres hörrni! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0