Helg!

Äntligen helg igen! =) Igår blev det plugg och slappa framför datorn..

Idag så var jag och mamma och jag på utförsäljningen på JC! Hittade två par jeans och en top =) Mkt nöjd med resultatet! Nu sitter jag och väntar på att bussen ska gå in till Kalmar, för jag och Emma ska på bio =D Yesman ska vi se, hoppas på att den är bra bara.. Kanske ska se om man hittar några recensioner på das net =)

[Update 18.32]
BTW! Ngn som är på att åka med till Hultsfred =) Ska köpa endagsbiljett när dom släpps! Det är så det är tänkt för tillfället.. Än så länge är det bara två band som jag vill se =P Takida och Winnerbäck ;) hehe..

Blev ett kort inlägg idag!
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3






Jag tkr om dig mestast! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0