Ännu en vecka!

Praktik i en vecka till på skolan nu då! Ska bli kul att komma ngn annanstans sen i två veckor =) Inte för att jag inte tkr om för skolan, för det gör jag.. Men det är just det att några dagar är lagom, men man tröttnar ganska fort efter ett tag!
Ska vara på ATG kliniken vid travet i två veckor sen =) Lollo är där nu, så jag ska förhöra henne sen i helgen för att se hur hon haft det ;) hehe.. Tror det kmr bli skitskojj! Hoppas på det iaf =P

Aja, men iaf.. På praktiken idag så har jag inte gjort så mkt.. Började dagen med att mjölka i gropen med Patrik =) Sen strödde jag hos kalvarna, och efter det var det bara att sätta igång att klippa kor =P Klippte fyra stycken på förmiddagen sen tre på eftermiddagen.. Så mina händer är lagom trötta nu, och armarna med ;)
Det är J08 som har lagårn så man känner sig nästan lite ivägen =P Dom kan ju liksom lika mkt som en annan (a) Men iaf! Hjälpte Emilsson lite med ungdjuren på eftermiddagen innan jag började klippa.. Men dom klarar sig ju liksom själva, så det är ingen fara =)


Fast nu ska Ida kolla på  Guldbagge galan och äta pannkakor ;) haha!

Men vi hööres hörrni! =)







Kyss och smek <3












Jag tkr om dig mkt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0