Still sjuuk!

Hjäälp! Håller typ på att hosta ur mig lungorna här!! Elr känns som det iaf :/  Ingen som kan hjälpa mig blir frisk?!

Idag fick jag det konstaterat! Projektets skriftliga del ska vara inne på onsdag :S Och vad har jag att lämna in!? Jo, inte ett schmack!! :/ Detta känns inge bra.. Ibland är det bra att man har kompisar som hjälper en, för Tobbe skulle hämta ett häfte åt mig imorrn så jag kanske kan börja skriva lite.. Jag måste ju ha ngt att lämna in liksom! Så nu vet jag vad jag ska göra hela dagarna :S Skriva skriva skriva!!

Men nu ska jag kolla One tree hill och sen sova! Vill bli frisk nu =(
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3








Du var mitt allt! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0