Skakis och bakis :P

Fett rolig kväll igår :D Var med Jenny, Tony, Noffe, Linn och Johan och åkte van igår ;) hur kul som helst.. Fast vi kunde ju losat alla andra nötter tkr jag (a)

Dagen var soft då jag slutade vid lunch, sen kom Jenny och filmade lite klippning till mitt projekt! Nu är det bara lite kvar att klippa innan det är dags för tvättning och styling :) Känns skönt.. Hoppas man kan bli klar på måndag, det endasom är lite jävligt, det är att jag inte har ngn trimmer :S Och det behöver man till öronen bl.a.. Jag vet faktisk inte om man ska ta trimmern i hela ansiktet, för det har jag glömt.. Måste messa Sandra om jag kan låna hennes trimmer, så då kan jag passa på att fråga henne hur man ska klippa huvvet.. Om hon har tid kanske hon kan hjälpa till :)

Aja, sen åkte jag hem iaf.. Tog snålskjuts med Lollo (a) hehe.. Så när jag kom hem så åt jag, sen fick vi semla! Efter den var klockan så pass mkt att jag var tvungen att hoppla in i duschen.. Gjorde mig iordning och så, sen åkte jag in till Kalmar! :)
Och jag har ju världens otur!! Jag tänkte radera lite sms när jag satt på tåget, för mitt sms minne är typ fullt :P men så slutade typ min tlfn att funka :S Jag var tvungen att starta om den, men det hjälpte inte.. Så jag kunde ju inte få tag i Jenny på ngt sätt när jag var vid porten ! Slutade med att jag fick gå in på Lagerhaus
(som ligger mittemot lägenheten) och fråga om jag fick låna en tlfn :P
Ringde till Petra och bad att hon skulle ringa Jenny och säga åt henne att öppna åt mig :P Och tror ni inte mobiljäveln funkade sen när Jenny öppnat elr!! :@ Jag blir cp på den.. Tror att jag ska se till att min gamla mobil alltid är laddad, så man kan använda den ;) hehe.. Ifall att det skulle hända igen..
När jag kom hem till Jenny skulle vi bara vänta på att Linn och Johan skulle hämta upp oss, för vi skulle hem till Johan och parta :) Var väl hos Jenne och Tony i fem-tio min kanske :P hehe.. Sen ringde Linn och sa att vi skulle komma ut!
Det bar då av till Förlösa kyrka typ.. För er som inte vet vart det ligger så ligger det utanför Lindsdal typ! Där var vi i ett par timmar då alkoholen tog sin verkan :P hehe.. Sen kom Dolle, som var chaufför för kvällen.. Vi skulle in till stan! Hade viljat träffa nötterna som var inne i stan, men det blidde inte så :( Ingen som ville gå med bort till O'learys.. Men men, det kmr ju fler chanser.. Så ofta som dom är ute (a) Lalala *nynnar*
Vi var inne i stan ett par timmar innan vi åkte tillbaka ut till Johan på efterfest :P Fast då var vi typ 7-8 pers i vanen, om inte mer.. Det var lite trångt om man säger så :P Jag, Noffe och Dolle stannade inte så länge då jag och Dolle skulle hem till Nybro och lämna Noffe i Norrliden innan.. Men så blidde det ju inte :P Det slutade med att jag däckade framför Wall-e i Noffes soffa runt fem halv sex (a) haha.. Jag och Noffe hade tydligen somnat rätt tidigt in i filmen, men Dolle hade sett hela..
Anledningen att vi hamnade där överhuvudtaget var att Dolle ville spela Wii :P iaf vad jaag tror! Så det slutade med att vi sov hos Noffe då.. Var hemma runt tolv idag! :P Sov bort hela dagen med gjorde jag, som vanligt :/ Fattar inte hur jag lyckas.. Men iofs, är man bakis så är man ;)
Blev en vääldigt hård kväll igår, även om jag inte drack jäättemkt.. Var typ tre cider och en fyra elr fem groggar! Fast har man inte druckigt ngt sen nyår så blir det ju så.. Fan att man ska vara sjuk! Det är en anledning till att jag inte vart ute ;) hehe..

Nu ska Ida iaf betala en räkning, sen ska hon sova :) Fan bara att man inte kan sova alltför länge imorrn.. Har ju teatern vid två, och då ska man ju helst inte se ut som att man sett ett spöke (a) haha.. För det är typ dagens look ;) hehe...
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek! <3










Jag vet vad jag känner, men gör du!?

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Hehe, jaa, Ikaros har redan växt ganska mycket tycker jag, så nu får du skynda dig! ;) Det är bara att höra av dig när som helst! Jag brukar ha tid. Pusspuss

2009-03-01 @ 16:51:10
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0