Sjuk igen!

Denna veckan har spenderats på djurparken, vilket har vart både segt med soft =P Har fått sluta vid lunch nu tre dgr i rad ;) hehe.. Och så kunde man äntligen pusta ut efter att man fått reda på att projektet till slut blev flyttat till vecka nio! Vilket var väldigt skönt =)

Jag har kanske som ni fattar blivit sjuk igen =( fått feber och har ont i huvvet.. Mamma tror det är en lunginflammation, men man kan ju hoppas på att det inte är det! Så då blev det ingen utgång varken idag, eller imorrn.. Och jag som skulle haft förfest hos mig med :/ Får ta det ngn annan gång helt enkelt!

Orkar inte skriva spec långt inlägg idag! Är ensam hemma i helgen med.. Kul när man är sjuk! :S
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek! <3







Du var allt för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0