Heelg!

Äntligen helg, men inte är man frisk för det! :S Nåja, bara hostan kvar och rätt så tjock i snoken om man säger så ;) hehe..
Kollade klart på säsong 4 av OTH förut =( Helt klart bästa säsongen hittills.. Bara 5 och 6 kvar, men sen är det slut :/ Borde helt klart göras fler säsonger med One tree hill! =D För det tkr vi om ;) men men..

Syster och systerson är hemma med =) dom stannar till söndag, vilket vi också tkr om ;) hehe.. Emma var ju så vänlig och filmade mig när jag tvättade kossa idag.. Och det skulle jag inte skrivit, för nu fick jag komplex för att jag inte skrivit ngt på mitt projektarbete idag! Kanske borde sätta igång med det snart :S Med tanke på att det ska vara inne på onsdag..

Imorrn, elr idag (beror på hur man ser det), är det dags för Melodifestivalen igen.. Och det börjar bra med Scotts ;) hehe.. Har inte koll på dom andra deltävlingarna riktigt än, men vadå, ska det inte vara en överraskning lite!? Elr är det bara jag som tkr det =P hehe.. Lite roligt är väl ändå att Big big world-Emilia ska göra comeback =) Ska bli interessant och se hur hon låter såhär typ 10 (?) år efter hennes one hit wonder ;) tehe..

Den sjunde februari! Hrm, fy säger jag.. Det var en bra dag, men inte längre :S Men det är ju mitt fel..
Vrf ska allting påminna mig om dg för!? Jag vill kunna släppa dig, men det går bara inte :/ Inte när jag ständigt blir påmind om dig.. Minnena med dig kmr aldrg försvinna, det vet jag! Men jag vill kunna ta fram dom självmant, inte för att man blir påmind om hur det var.. Hur bra vi hade det te.x. För det hade vi, det kan du inte säga ngt annat om!
Jag saknar dig helt enkelt :/

Nehee, nu är det nog ändå dags att sova! Klockan är ju ändå 03.50 ;) hehe..
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3






Vi hade allt! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0