Gaaaah!

Vrf kan folk inte svara i tlfn när man ringer för!? Blir så suur!!!!!
Skulle ju tatuerat mig idag, men Jockejävel svarade inte när jag ringde.. Höll på i typ 1.5 timme elr ngt :/ Jag vill tatuera mig!! =( Hatar när det blir såhär.. Tkr han kan komma in på msn så man kan skälla lite på han ;)

Har inte ork till mkt nuförtiden! Har ett par stora uppgifter som ska göras nu.. Såå jobbigt! Jag vill bara stoppa tiden, göra uppgifterna och sen fortsätta med skolan! Kan behöva ha lite sån tid.. Egentligen kanske man inte borde dra ut imorrn, men jag måste ta avbrott från skolan redan =P Har liksom gått tre dgr och jag är redan trött på det..


Har inte energi till detta hlr.. Ville bara skälla lite på Jocke ;) hehe..

Men vi hööres hörrni! =)




Kyss och smek! <3









Jag kan inte släppa dig! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0