Fredag!

Fredag idag, och jag har sovit bort typ halva dan =P Vaknade runt elva tiden som vanligt, sen efter typ ngn timme kände jag att jag behövde ta hostmedecinen så mamma kom in med det till mig.. Efter typ en halvtimme när den började verka så somnade jag, och sov bort typ två-tre timmar av dagen =P Så mamma har nu förbjudit mig att ta medecinen på förmiddagen, fattar inte varför ;) hehe..


Så idag har jag inte gjort så mkt annat än ngn annan dag..
Nu ikväll blir det mys framför teven med Let's dance! =D Go Morgan!

Imorrn hoppas jag på att kunna åka in till Sandra! Tkr jag kan behöva det efter typ tre veckor hemma i sängen elr soffan =P För den veckan jag var frisk nog att vara i skolan hade ju vi på djurparken, så jag träffade inte spec mkt folk den veckan ;) haha.. Så nu är det dags att bli social igen =P Att Black Jack är på Sandra gör ju inte saken sämre hlr..


Nu ska Ida göra ngt annat innan Let's dance börjar! =)
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek! <3









Kan du förlåta mitt misstag!?


Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Har inte sett din kommentar förens nu.. :P Men visst är han söt?! :D Hehe, ja, så som jag har tjatat på Patric... Jag fick hem han för lite över två veckor sedan :) Skulle vara kul att träffas någon dag snart! Eller vad säger du? ;) Pusspuss

2009-02-20 @ 21:44:23
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Postat av: Kerstin (;

näe du hade väl aldrig kunnat fatta varför din mamma sa att du inte skulle ta medicinen förmiddan ;) det är såå du Ida :)

2009-02-21 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0