:/

Psykologidags då! Bara en massa jobbiga analyser hela tiden.. Vrf ska man göra massa sånt!? Man tjänar ju liksom inget på det ;)
Denna gången handlar analysen  om Hitler ;) hehe.. Ngn från min gamla högstadieklass som känner igen sig =P Det var ju vissa som var lite vääl glada i honom.. Jag menar, det är ju inte alla som har en Hitler i garderoben xD haha.. Det ni!

Igår hade jag tänkt vara nyttig och göra den förra uppgiften vi fick till psykologin.. Men det var ju en viss Ida Arvidsson som somnade när hon kom hen och vaknade runt nio tiden elr ngt (a) Då var det ju inte så stor mening att sätta igång med ngt arbete.. Så det får väl bli ikväll då istället!

Och idag ska Ida tatuera sig!!! =D Äntligen blir det av! Tobbe ska följa med som moraliskt stöd, för jag har en känsla av att det göra ont! Bara för att jag tror det kmr det säkert inte göra det, men iaf =P


Nehee, om man skulle ta och försöka göra lite nytta dårå ;)
Men vi hööres hörrni! =)


Kyss och smek! <3








Jag ångrar mina misstag! :/

Kommentarer
Postat av: Everfresh MP

Vad blire för tatt då? :P

2009-02-26 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0