...

Asså jag säger då det.. Vissa människor är bara för mkt!
Du kan vara inna och kolla på min bdb, men skriver man till dig på msn så svarar du inte! Vrf är det så!? Länkar ju hit från min bdb men det kollar du väl nte ens.. Hade du läst mina bloggar hade du fattat vad jag verkligen känner/kände (?) för dig..
Jag håller faktiskt med Jonas på denna! Du vet inte vad du går miste om.. Your los dude!

Ska fan försöka gå vidare nu, frågan är ju bara hur! :/ Men, vad har man annars vänner till liksom =)

Till mina vänner:
Tack för att ni finns där för mig.. Det betyder så mkt för mig! Jag har alltid ngn att prata med när jag måste och det värmer mig =)
Vill bara att ni ska veta att jag finns där lika mkt för er! Vore det inte för er så hade jag inte klarat mig såhär bra genom förra året.. För det hände så mkt som man var tvungen att ha riktigt goda vänner till, och det har jag =)
Älskar er alla <3


Men nu ska Ida sova, och hoppas på att bli frisk =P
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3








Du var allt för mig! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0