Djurparken :/

Tillbaka till skolan idag, elr rättare sagt djurparken :/  alltid så otroligt tråkigt att vara där.. Men fick ju träffa klassen igen så det var inte så farligt.. Bara Jessica som svek mig, men hon är förlåten om hon bara kan kläcka ur sig hur det gick =P människan var och körde upp idag, men har inte mage att säga hur det gick! Hatar henne ibland ;) haha..

Var med mamma och kollade på balklänning idag! Hittade mig faktiskt en med =D finns en bild här
http://aprilIda90.bilddagboken.se/p/show.html?id=329912176&directlink=1
Känns som att klänningen är sydd för mig =P hehe.. Satt perfekt och precis lagom lång var den.. Me like min balklänning =D

Nu borde Ida egentligen skriva på sitt projektarbete, men hon har ingen ork till det :/ Hej IG på den.. Jaa, ngn gång i livet ska man ju misslyckas.. Vrf inte med ett av de viktigaste arbetena man ska göra!? =S Fitta på den!!


Aja, nu ska Ida sova..
Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3






People always leave! </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0