Back to school!

Aa, elr snart iaf =P

Var som ni kanske vet på Sandra igår.. Hade asskojj! Behövde verkligen den kvällen.. Har knappt haft så kul när man har vart onykter (a) haha.. Träffade som vanligt på en jäädra massa ingelstorpare =) Tog till och med en svängom med lilla Sebbe ;) haha.. Dom där kurserna ger resultat =P Hade lite fullt upp där ett tag, elr vad säger du Malin ;) tehe.. Hade lätt kunnat ta ngn av dom två andra (a)

Fick ju träffa på dig med.. Och det med blandade känslor! Visst klart det var kul att ses igen, men på ngt sätt känns de som att jag fick falska förhoppningar :S Hatar detta, vrf ska det vara såhär!? Kan ngn svara på det åt mig..

Ska fan glömma allt vad ni båda två heter och börja om på nytt! Kmr bli jäävligt svårt, men det får gå iaf.. Jag vill bara vara lycklig igen!


Nu ska Ida kolla på Beck! =)
Men vi hööres hörrni! =)




Kyss och smek! <3








Jag tkr fortfarande mkt om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0