Torsdag, kanske fredag!

                                        



Ibland önskar jag att jag vore miljonär elr ngt :P Har suttit och drömt mig bort i kläddjungeln ikväll ;) hehe..
Massa fina klänningar som man vill klicka hem.. Men favoriten är ändå den nedersta till vänster! Helt underbar om ni frågar mig :)
(Kläderna är från Nelly och Bubbleroom)

Har inte bloggat så mkt för att det inte händer så spec mkt i mitt liv just nu! Har en massa körlektioner, sitter med teori, och tränar fotboll :P hehe.. Det är det jag gör just nu!
Fast jag har kanske fått jobb iofs :) har provjobbat i två dgr, och imorrn ska jag på ngn genomgång.. Får hoppas på ett besked snart! Där jag har vart är Telekiosken på Baronen i Kalmar..
Har även sökt två djurskötar jobb på Öland :) Ottenby och ngn i Borgholm.. Men på Ottenby vart det inte tillträde förrns i April :S Jag hoppas nog lite mer på dom jobben, eftersom det är kossor jag vill hålla på med :)
Problemet är ju bara att jag ska börja plugga i vår :P Om jag nu får jobb på Öland kan det nog bli lite svårt.. Men jag kan ändå inte jobba hela veckor till att börja med, inte förrns jag fått körkort och bil! Men det dröjer nog inte så länge med det :) men men, det ska nog lösa sig det med!

Ang. körkortet då :P ska köra halkan på tisdag och så har jag antingen omkörningslektion elr mörkerkörning på måndag.. Med tanke på att lektionen är bokad vid sex så tror jag att det är mörkerkörning men Marita sa omkörning så.. Men men, vi får se! Enda problemet på måndag är väl att pojkarna spelar sista bandymatchen innan uppehållet.. Men men, vi får hoppas på att man hinner :)

Blev ganska mkt skrivet nu, men vafan! Jag har skrivit längre och jag har ju inte bloggat på ett tag nu hlr så ;) Men nu får vi se hur länge det dröjer till nästa ggn! Nu ska jag soova, för imorrn blir det upp tidigt ;)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3








Vrf känner jag som jag gör!?


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe, bra smak ;) Ja, tråkigt att sommarlägret är så förbannat dyrt, får samla ihop pengar nästa år och åka 2011 xD

2009-12-29 @ 20:48:59
URL: http://nicelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0