Suuck!

Och jag som sa att jag skulle bättra mig med detta :/ Det märkte vi ju (a) hehe..

Aja, sen förra inlägget kom har det inte hänt så mkt.. Vi har vart ute, och jag har jobbat och vart ledig och knäckt iordning min rygg :) Så livet leker lite just nu faktiskt.. Var på Lammet & grisen i lördags med :D muchos trevligt var det allt..

Imorrn blir det Stadsfestivalen :) venne än om det blir att kolla Rix, men det är sånt som märks.. Blir iaf Scotts och Highlights på Larmtorget :P på fredag blir det Vallen :D om jag så ska dit själv ;) hehe.. Får väl alltid med mig ngn :)

Dom senaste veckorna har jag bara fått jobba två-tre dagar i veckan.. Visst, det är skönt det med, men jag saknar 5 dagars veckorna.. Behöver ju pengarna liksom! Och letar febrilt efter ett nytt jobb, för detta jag har nu är bara tills nu i höst ngn gång.. Mer vet jag inte! Så är det ngn som vet om ngt jobb hör av er till mig :D jag är öppen för det mesta!


Nehee, om man skulle ta och fixa ngt till lilla magen kanske :P
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3











Jag vill känna smaken av dina läppar en gång till! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0