Nyår! =)

Imorrn smäller det, det är nyår imorrn =)
Hoppas man kmr över till Persnäs imorrn, för det skulle vara det ultimata =D hehe.. Men framförallt hoppas jag att få fira med den bästa, och det får jag nog förmodligen göra med =) Jag vill absolut ha det lika askul som förra året, och jag hoppas jag kmr få det!

Mitt nyårslöfte är att jag ska ändra på mig! För det kmr behövas för ett bättre år.. Jag vet att förra året var jättebra, framtill sommaren! Jag och Jenny hade iofs en bra sommar, men detta året hade kunnat bli det bästa ngnsin.. nu blev det inte så och det var mitt fel, det vet jag om! Jag ångrar mig så himla mkt för det jag gjorde, och det vet du om..

För att göra en kort sammanfattning av mitt år så kan man säga såhär:

Det började på bästa tänkbara sätt och fortsatte så.. Jag var den lyckligaste människan på jorden, och jag ville att det skulle vara vi föralltid! Sen kom sommaren och midsommar, och det var då min flopp kom! Jag har aldrig gjort mig själv elr ngn annan så illa som jag gjorde då.. Sommaren fortsatte och jag och Jenny hade världens bästa tid på Vallen, och de dagar det var Björket! Vi jobbade och slet, och sen var det hux flux dags att börja trean..

Denna hösten har gått fort men ändå långsamt på ngt sätt.. Antar att det är för att jag inte har haft dig vid min sida, men jag har ändå klarat mig igenom det! Sen nu under senare delen av året har jag börjat prata mer med dig och till och med fattat tycke för dig.. Jag vet att du vet om det men jag vet inte vad du tkr om det! Och jag litar på Jenny när hon säger det hon sa idag, kanske är det ren vilja men det känslan vill jag inte tappa =)


Jag vill helt klart fira en av årets höjdpunkter med dig, och du har ju sagt att du skulle vilja detsamma! Så vrf inte =) Jag tkr om dig ngt så fruktansvärt mkt.. Och som sagt, det tror jag du vet om =)


Men men, nu ska jag se färdigt på Naked mile som just nu visas på Sexan ;) hehe..

Vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3





Jag tkr om dig så himla mkt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0