Gutt sket!

Idag är jag glad! =)
Vi hade lucia på skolan idag och jag var nervös som ett aas!! Så nervös som jag var idag har jag aldrig vart förut.. Men jag var nervös för att jag och Evelina skulle ju sjunga.. Men det gick KANON!! =D Så satans gutt var det! Fast man får ta smällen, i mitt fall höll jag på att svimma (a) benen skakade och jag hade bara lust att blåsa ut mitt ljus och springa därifrån ;) hehe.. Men jag höll ut, stark som jag är =P

Har varit en ganska lugn dag i skolan annars.. Gjort lite som jag ville idag ;) hehe.. Busat med Tobbe en massa =P haha.. Alltid skojj! Och så har jag Äntligen renskrivit manuset till en scen på cabaren! =)

Och jag kom och tänka på en sak idag! Jag vill flytta hemifrån..
Jag kände när jag kom hem efter tre veckor att jag vill inte vara hemma.. Jag trivs liksom inte här längre känns det som! Bara att jag inte vet vart jag skulle bo annars :S Om man skulle flytta till skolan så hade man ändå varit hemma på helgerna, visst det är ju inte samma sak men iaf..

PANIK har jag med.. Elr nästan iaf =P Vecka 2 och 3 ska vi ha praktik, men jag venne vart :S Kanske kan vara hos Peter, men jag venne än! Annars är jag nog på skolan ;) hehe.. Alltid naijs =) I like Ingelstorp <3


Aja, men nu ska jag syssla med annat!

Kyss och smek <3


Update:
Upptäckte nu att Robin Bengtsson och jag har en gemensam kompis!!!! =D Fett coooolt ;) haha..
Men nu ska jag äta varma mackor <3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0