Träning!

Har kommit igång riktigt ordentligt med min träning nu!
Såhär ser passen ut hittills:
Onsdag: Löpning
Fredag: Malkars
Söndag: Malkars
Tisdag: Löpning
Torsdag: Malkars

Ska försöka fortsätta köra varannan dag och vartannat pass på Malkars, elr iaf minst en ggn i veckan där.. Det märks att man har kommit igång också, för jag orkar lite mer nu än första passet för en vecka sen! Mitt mål vet jag inte.. Det är väl först och främst resultat på vågen, men även på planen..

Fotbollen sätter igång den 1 aug igen.. Och jag kan inte längta mer :) En månads uppehåll är för mkt.. Förhoppingsvis ska det märkas att man hållt igång under uppehållet! Så man orkar lite iaf.. Jag vill inte ligga sjukt långt efter, för jag vet inte om jag kom igång riktigt ordentligt efter järnbristen och allt som hämmade min träning för ett par mån sen! Men nu är jag pågång igen ;)
Jag hoppas att jag kmr utvecklas i mitt spel nu när man kommit igång och tränar ordentligt.. För då på den tiden när jag var vältränad då var jag bra :) Så jag hoppas verkligen att jag kan bli så bra jag var en gång i tiden..

Nog snakkat om inget.. Ska ta det lugnt och låta kroppen vila, så blir det träning på lördag igen :)




Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0