Malkars!

Var en sväng på Malkars ikväll! Hade en del aggresioner att ta ut efter FF's plattmatch tidigare..

Körde mitt vanliga "program" :) Gick bra, men la på lite mer vikt idag och det kändes.. Förmodligen kmr det kännas mer imorrn (a) hehe!
Har lyckats med att få problem med mina ljumskar också.. Inte skönt alls! Så hoppas jag får ordning på dom, för har inte lust att bråka med onda ljumskar hela hösten.. Förslagsvis får jag väl kanske köpa mig ett par värmebyxor elr så! Sånt som märks :)
Nu har det blivit lite mkt på Malkars, så på tisdag blir det en löprunda istället :) Ska bli skönt nu med! Bara ta på sig skorna och rensa tankarna en stund!

Fick även höra att fotbollsträningen drar igång en dag tidigare än bestämt! Så nästa söndag drar det igång :D Sweet som fan.. Har  längtat asmkt efter fotbollen, och då har vi ändå bara hållt uppe en månad :P hehe.. Drar igång ungefär 1,5 vecka innan första matchen som blir mot Norra Tång! En hängmatch sen i våras..


Nog snakkat nu!





Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0