Löpning!

Är meningen att jag ska försöka mig på ngn form av träningsblogg tänkte jag mig :)

Hann inte med ngn fotbollsträning idag! Så fick tummen ur röven och var ute på en löprunda istället :)
Sprang 4 km, varav 1 var nerjogg.. Körde lite styrka efteråt! Med styrka menar jag knäböj och sit-ups :P hehe..

Kändes att jag inte sprungit på ett tag då det var tungt.. Men förhoppningsvis ska det bli bättre då jag planerar att försöka ta tag i löpningen också, precis som jag gjorde med fotbollen i höstas :)
Så ungefär ett löppass i veckan ska jag försöka mig på.. Får se om jag kanske får upp kondisen till vad den varit en ggn i tiden :)




Simma lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0