Löprunda!

Blir en sen uppdatering :P Det var i tisdags jag var ute..

Jag och pappa hittade en slinga vid jobbet på 3km som jag bestämde mig för att kolla in :) Fin grusväg hela vägen vare.. Dock märks det att jag inte tränat på ett bra tag! För jag orkade typ inget alls.. Sprang kanske 2 av 3 km :P tiden var 11.52!

Nu får vi se när nästa träningstillfälle elr match blir.. För jag har en fot som inte mår spec bra!
På matchen mot Madesjö igår landade jag snett på foten, och självklart tog det ganska illa.. Så igårkväll var min knöl som en tennisboll ungefär! Och idag har svullnaden spritt sig lite, och foten börjar bli blå.. Så dröjer innan jag kan anstränga den så pass igen :( Så typiskt..
Så fick ni lite annat  i detta inlägget också :P hehe..







Simma lugnt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0