Match!

Match mot Vissefjärda idag!
Vart riktigt förvånad när jag fick beskedet att jag skulle vara med, men sen kom jag på att det är tre st borta! Så mister Trasan hade väl inget annat val än att låta mig spela ;) hehe..

Men iaf!
Har inte så mkt att säga om matchen! Det vart riktigt varmt idag, så pass att vi fick använda oss av en vattenpaus i varje halvlek..
Fick dock näta idag :D Så man kan ju hoppas att man blir av med nicket Bommen nu ;) hähä.. Det var jag och Josse som fixade målen idag!
Men vi kämpade på i värmen, men det gick inte hela vägen idag.. Bara att ladda om och ge Bodabruk en omgång nästa helg istället! ;)


Hoppas på att jag kan träna i veckan :) Kände idag att det märktes att jag inte tränat på två
(?) veckor :/








Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0