5/3 - 11/3

Mkt bra pass denna veckan! Och som jag trodde blev det inget pass på Actic utan en lugn och skön löprunda på sisådär 3,5km.. Lite lagom med tanke på hur träningen sett ut i veckan!
Efter matchen i fredags har jag dessutom fått ont i ryggen/rumpan! Asså jag venne riktigt vad man ska säga det sitter.. Är typ inte riktigt i ländryggen som innan, utan lite under! Förhoppningsvis äre bara lite träningsvärk.. Får se hur det känns under veckan.. Typiskt att det ska komma nu när man har kommit igång så bra med träningen!

Kommande vecka blir iaf som följer:
Måndag: Vila
Tisdag: Fotboll (Ute :D)
Onsdag: Actic
Torsdag: Fotboll/Fyspass
Helgen vet jag inte hur den ser ut.. Men förmodligen blir det såhär:
Fredag: Actic
Lördag: Vila
Söndag: Actic/Löpning


Tänkte sammanfatta matchen lite också :)
Vi spelade 2x30 vart det tänkt, men jag venne om andra halvlek kanske blev 45 som Trasan ville.. Jag började första halvlek ute på min kära vänsterkant som vanligt :P Gjorde en bra halvlek därute.. Kom runt några ggr och orkade med mer än jag trodde :) I början spelade vi ganska mkt på ett tillslag och stressade lite, så det blev sådär! Men vi skärpte oss, och i slutet på första blev det riktigt bra :) 0 - 0 efter första..
Började vila i andra.. Redan från start så såg spelet bra ut, och vi gjorde det vi skulle på respektive positioner.. Fick gå in på topp efter kvarten ungefär! Med tanke på att jag typ aldrig spelat där så gick det väl ganska ok :P I andra gjorde Moa och Jane varsitt mål.. Hade kunnat bli både 4 och 5, men som vanligt hade vi inte turen med oss på den fronten ;) dock vart detta en träningsmatch, men ändå!
Vi spelade riktigt bra andra halvlek, och det märks att vi är sugna på detta nu! Känns bra inför kommande säsong (y)
Trasan sa det efter match att alla gjorde en superinsats, och fortsätter vi såhär så kommer han ha svårt att ta ut en startelva! Känns bra att höra, för då vet man att ma får kämpa för att komma dit man vill! Mitt första mål med fotbollen är ju att vara ordinarie vid start, som jag vart på hösten förra året.. Får se hur det går! Men jag ska göra allt för att komma dit :) Träningsmässigt då!

Men nu taggar vi för en ny träningsvecka!
Dessutom börjar jag äta bättre from imorrn! Får se hur lång tid det tar innan jag faller för trycket och slänger i mg massa godis elr ngt ;) hehe.. Ska försöka att stå emot en mån till att börja med iaf!




 There's no I in team! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0