12/3 - 18/3

Låg sjuk hela förra veckan så blev ingen träning alls :( Så vi tar nya tag nu och börjar om..
From 12/3 ska jag börja äta nyttigare och bättre! Med förhoppningen att gå ner i vikt och må bättre helt enkelt :)
Träningen blir som följer:

Måndag: Lätt pass Actic
Tisdag: Vila
Onsdag: Actic
Torsdag: Fotboll/fyspass
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Löpning eller Actic

Eftersom jag precis blivit frisk vill jag ta det lite lugnt denna veckan.. Förhoppningsvis kunna köra hårdare nästa vecka :) Ingen fotboll på tisdag pga redovisning i skolan! Kanske hinner förbi en stund efter, beror på hur lång tid allt tar och vad Thony och Jörgen tänkt sig..
Får även se om det blir att vila på fredag elr om det blir ett pass då med.. Venne om jag får besök denna helgen, och när han kmr isf :P så det är lite öppet, men söndagen är ett måste! Bakfull elr inte ;) haha..
När denna träningsvecka är över och jag börjar på den nya så kmr löpning ha en stor del, för nu kmr snart matcherna igång på riktigt! Så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0