Ny era!

Jag tänker inte göra en såndär update jag brukar göra när jag haft uppehåll, utan jag tänker börja om! :)

Kan ju nämna för alla som läser att jag rekommenderar inte ett spinningpass på 30 min, ca 1h innan fyspass och beeptest :P fick ett kasst resultat på mitt test vilket jag skyller på spinningen! Får man göra så? skylla på ngt när man får dåliga resultat (a) hehe..
Skitsamma, fick iaf 6.5! För er som inte gjort beeptest så säger detta inte så mkt kan jag tänka mig.. vill ni veta? googla då :P orkar inte förklara..

Till denna veckan då! Träningen ser ut som följer:
Måndag: Vila
Tisdag: Fotboll
Onsdag: Actic
Torsdag: Fys
Fredag: Vila
Lördag: Actic
Söndag: Vila
Förhoppningsvis ska jag lyckas komma iväg på lördag, annars blire söndag istället :P hehe..
Nästa veckas träning kommer upp i helgen! :)
Förhoppingsvis så ska jag kunna klämma in lite löpning snart också.. Matcherna drar ju igång snart så!


Men iaf!



 There's no I in team! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0