27/2 - 4/3

Som jag trodde blev det ingen träning i lördags! Var sjukt bakfull kan jag erkänna (a) istället blev det en löprunda på nästan 5 km i söndags.. Är nöjd över mig själv att orka det :P även att 5km inte är spec långt! Borde klara det utan problem.. Men nu har jag en bra runda jag kan ge mig på flera ggr :)

Började denna veckans träning med ett cirkelpass ikv! Lagom jobbigt såhär dan efter löpningen..
Resterande vecka ser ut som följer:

Måndag:
Actic
Tisdag: Olympiska lyft/MAQ
Onsdag: Actic
Torsdag: Fyspass
Fredag: Träningsmatch Trekanten - FC International (elr ngt)
Lördag: Vila
Söndag: Lätt löp alt. lätt pass på Actic

Detta är även sista veckan jag tillåter mig själv att "småäta" onyttigt :P Jag måste ta tag i detta och göra ngt åt kosten.. Träningen går bra, och jag får en kontinuitet (stavning?) i det också.. Men som sagt, ska jag se ngt mer resultat måste kosten ändras också! Så from nästa vecka blire förhoppningsvis bättre :)
Jag och mamma ska göra detta iaf! förhoppningsvis följer pappa och Petra efter också.. Familjen hälsosam liksom :P haha..
Anyway, får se hur detta går! Om jag når mitt viktmål innan slutet på maj! Har ju egentligen inget datum så, men aa! Slutet på maj låter bra :P




There's no I in team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0